Plán na týden

Začátek: 11:05:24
Konec: 12:05:24
Místo konání: Mnichov, Německo

Ahoj TYGŘI, TYGŘICE a TYGŘÍCI 😀, všechny vás zdravím u reportu z Německa. 9. až 12.5. jsme si zajeli k sousedům na přátelák a turnaj. Kluci už byli netrpěliví a moc se na zájezd těšili. Odjezd byl ve čtvrtek v 9 ráno a v 17 nás čekal přátelák s ROSENHAIMEM . Kluci k přáteláku přistoupili zodpovědně. Hrálo se 4×20 minut, 6+1. Soupeř to byl kvalitní a výsledek tomu vůbec neodpovídal. Šance byli na obou stranách. Nakonec kluci soupeře přehráli 7:3 (2:1,1:0,2:1,2:1) . Po přáteláku kluci měli večeři v krásné restauraci. Pochutnali si na pizzee a někteří dospělí i na mořských plodech. Tímto bych chtěl poděkovat Pepisovi Pöpperlemu za domluvení přáteláku, večeři a ubytování. MOC DĚKUJEME. Po večeři jsme se jeli ubytovat. Jedna parta u Pepise a druhá u jeho kamaráda. Druhý den začal snídaní u Pepise a odjezd do ALLIANZ ARÉNY. Ve 13:00 nás čekala prohlídka. Všichni jsme byli natěšeni. Prohlídka trvala kolem hodiny a potom jsme obdivovali v muzeu trofeje, které Bayern získal. No a potom hrrrr do fans shopu. Odtud nikdo neodešel s prázdnou, všichni měli na památku nějaký dárek. Tady je vidět marketing těchto velkoklubů, pro které je to byznys, jenom na naší skupině toho určitě vydělali. Pro kluky to byl samozřejmě zážitek a určitě doma všem vyprávěli. Po Aréně jsme se přesunuli do hotelu v Passau, předměstí Mnichova. Hotel byl útulnéj, čistej .U večeře trochu zmatek, ale těstoviny nikdo neodmítl. 😀😀Večer Marek s Tomášem naladili hokej a tak jsme sledovali utkání s Finskem. V sobotu jsme hráli až odpoledne a tak jsme s klukama vyrazili do památníku DACHAU. Něco málo jsme jim o tom přečetli, aby věděli co se zde dělo. Odpoledne jsme už byli připraveni na turnaj. První soupeř byla známá Příbram 2. Kluci vyhráli 7:0. Druhý soupeř byli Němci FC Busenbach.
Kluci soupeře deklasovali 14:0. Poslední sobotní zápas nás čekal Braník 2. Soupeří kluci nic nedovolili a vyhráli 9:0.
Po utkání jsme spěchali do hotelu na pražské DERBY. Kluci z Vršovic už byli připraveni s projektorem a tak jsme všichni shlédli utkání a specializace na večeři. No světě div se co bylo k večeři, prostě TĚSTOVINY 😀 .Po večeři jsme se opět přesunuli k zhlédnutí hokeje, našich proti Norsku. Ráno po snídani jsme se přesunuli na turnaj ,kde jsme dohrávali skupinu s německým týmem TSV Gilching. Soupeř nám dal brzy branku . Bohužel Němci tady hrajou stylem malá domu a výkop co nejdál a bohužel z toho jsme dostali branku
Bylo dost času na vyrovnání což se povedlo a ve skupině jsme skončili první a čekalo nás finále s prvním z druhé skupiny. Finále se hrálo ve 14:00, proti
Esenesse. Kluci měli nástup se znělkou ligy Mistrů a se statníma hymnama. Bohužel když jsem viděl toho klučina co nás bude pískat, už jsem věděl, že je špatně . Nechápu jak můžou dát finále 15 letému klukovi. V utkání opět od Němců při výkopu od branky, obránce dá brankáři míč do ruky a dlouhý výkop. Bohužel jsme opět propadli a na Míšu běželi 2 hráči. Bohužel jsme hned opět prohrávali .Ještě bych k té brance dodal ,že před výkopem brankář zahrál 2 x rukou, ale bohužel jsme propadli. Kluci byli jasně lepší, dřeli, ale ne vyrovnat. Němci po každém tvrdším zahráním tělem hned leželi a snažili se zdržovat. Bohužel nám nepískl penaltu, která prý byla jasná (tvrdili fanoušci), otáčely se rohy, auty ,prostě nás rozhodčí moc do hry nepustil a ani obránci soupeře. Jak měli míč hned ho odkopli . V posledních vteřinách jsme kopali trestňák a Alex bohužel trefil břevno a tak rozhodčí pískl konec. No co k tomu říct, kluci byli nešťastní, ale ostudu neudělali a přivezli krásné druhé místo . Věřím že kluci si výlet užili a budou mít na co vzpomínat. Ještě jednou chci poděkovat Pepisovi a všem rodičům co podporovali kluky. Byla krásná atmosféra a to díky vám, jen škoda, že jsme nepřivezli zlato, tak snad příště. Tygři mají za sebou další úspěch, jen tak dál.

Výsledky

13:30

Sokol Dolní Počernice vs FA Praha

17:00

FA Praha vs Tělovýchovná jednota Slovan Bohnice (odehraje 2015)

12:00

Prague Raptors Football Club vs FA Praha - Heldova 555, 108 00 Malešice

20 - 6

FA Praha vs FK Dukla Jižní Město

15 - 4

FC Tempo Praha vs FA Praha (odehraje 2015)

23 - 4

FA vs FK Vinoř 1928 (7+1)

3 - 14

Přátelské utkání-Fa Tygři vs. Sparta Praha U10 //// Odehraje se v Roudnici (6+1)

19 - 0

Přátelské utkání se SK Slavia Praha U10 (6+1)

22 - 6

5 - 30

SK Modřany vs FA Praha Tygři

15 - 5

FA Praha Tygři vs Sokol Dolní Počernice z.s.

5 - 16

TJ Slovan Bohnice vs FA Praha Tygři

27 - 7

FA Praha Tygři vs Praque Raptors Football Club z.s.

12 - 20

FK Dukla Jižní Město z.s. vs FA Praha Tygři

5 - 26

FA Praha Tygři vs FC Tempo Praha z.s.

5 - 12

FK Vinoř 1928 z.s. VS FA Praha Tygři

8 - 19

FC Zličín vs FA Praha

FA Praha vs Slavia Praha dívky

Aktuality

• Po dohodě na schůzce prosíme poslat za dítě každý měsíc 100,- Kč jako nadhodnotu k platbě pro akademii a to na účet 131-103 041 0267/0100,který je zřízen jen pro účely FA Praha Tygři a je kdykoliv na požádání k nahlédnutí (máme k účtu i platební kartu…pro možnost platby kartou a nebo vždy trenérům na požádání…

• 1. Rok 🐯🐯🐯

Ahoj TYGŘI, tak nastal čas trochu bilancování. Dnes ,no vlastně tento týden 7.11.2022 uplynul rok od založení TYGRŮ. Tygři začali v 8 lidech což byl dost riskantní začátek, věřili jsme ,že se to bude zlepšovat a I když to je fuška sehnat tak se nám to dařilo. Fotbal je o přechodech a obchodech. Za TYGRY…